viernes, 24 de septiembre de 2010

Nova personeta per a la familia!!


Bé, hui és un dia magnífic i volia compartir-ho amb els que llegiu aquest blog que tot i que no l'actualitze en molta asiduitat, en dies com aquest apeteix I MOOOLT escriure unes poques línies i reflexionar sobre la vida, que ja estic fent-me un poquet gran i els aconteixements van passant a una velocitat endiablada.

Vos conte, avuí és el dia en que m'he enterat que vaig a ser TIO, de nou!!! la meua germana està embaraçada de sis setmanes i serà de nou mare....SERGI TINDRÀ UN GERMÀ/NA, estic supercontent per la meua GERMANA MARI, VICENT, SERGI I TOTA LA FAMÍLIA...SOBRETOT EL MEU GERMÀ MIGUEL I ELS MEUS PARES QUE SERAN UELOS DE NOU...JEJEJEJE.

 Be, només donar una forta abraçada desde on escric (El Vendrell, Tarragona) i demà mateix estic amb tota la família per a compartir estos moments de tremenda felicitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario