martes, 10 de julio de 2012

Un altre final de curs?

Per a mi no ha sigut un altre final de curs qualsevol, espere que no siga l'últim... Aquest ha sigut el segon any consecutiu en el que he tingut vacant a mitja jornada però al menys he treballat tot el curs. És cert que amb algunes dificultats econòmiques però totalment paliades gràcies a la meua parella Laura que m'acompanya en esta aventura catalana (tres anys ja). Hui volia escriure un poquet sobre el que he viscut aquest 2011/2012 en l'Aragai de Vilanova i la Geltrú i és que he tingut la sort de treballar en una escola en la que m'he sentit valorat tant per l'equip directiu com també i, sobretot, per les meues companyes de treball. No hi ha res com treballar agust, pense que inclús si haguera tingut una tutoria, que sempre suposa mal de caps, haguera estat igualment agust perquè sempre he trobat col·laboració i pense que jo també he ajudat o he fet el que he pogut per a que tothom estigués agust i satisfet amb el meu treball. També he aprés de les metodologies que han utilitzat les meues "compis" d'infantil i he comprovat que hi han moltes formes i maneres d'educar els "nanos". Ací en la foto estan alguns dels meus companys en el dinar de final de curs perquè més val una imatge que mil paraules. Només donar-vos les gràcies per la vostra companyia durant este curs i ojala ens vejam molt prompte. Com no recorde el cognom de totes no el posaré... Moltes gràcies CRISTINA, MARIA, FINA, MONTSE, LORENA, NURIA, SARA, BEA, LOLA, MONTSE, AURORA, NURIA, CRISTINA, DANI, VICTOR, ELS SUBSTITUTS, ELS "COMPIS" DE PRIMARIA, LES "COMPIS" DEL MENJADOR I A LES FAMILIES. Ens veiem!!

1 comentario: